duminică, 11 mai 2008

Bani pentru grandomanie

Patanie incredibila. Tatal meu, de cand a facut infarct, se plimba in fiecare dimineata si in fiecare seara, pret de 15-25 de minute, in general avand acelasi traseu in fiecare zi. Ieri, i s-a intamplat cea mai umilitoare experienta din viata lui. Ovidiu Hada i-a premiat batjocura cu 10 lei. Sa va explic: cand a iesit pe strada care desparte micro 4 de micro 5, un om statea si fuma tacticos pe un trotuar. Insusi Hada, binefacatorul omenirii si al hunedorenilor. In timp ce acesta se uita insistent, tatal meu si continuat drumul in directia in care se afla si celebrul candidat. Pentru ca si-a dat seama ca asteapta sa fie recunoscut, tata, mai mult sau mai putin ironic, l-a salutat cu: buna ziua domnule primar Hada! Ovidiu Hada, galant, tragand in continuare cu sete dintr-o tigare, a bagat mana in buzunar si i-a pus in mana tatalui meu, o bancnota de 10 lei. Acesta a ramas cu bancnota in mana si a venit acasa, blestemandu-si zilele ca l-a bagat in seama. Din cauza ca nu mai stau cu ei de ceva timp, eu am aflat abia azi. Dar vreau sa-l asigur pe Ovidiu Hada ca e un mare excroc si un imbecil incurabil. Nu poti cumpara votul unui om cu 10 lei, cum nu poti fi domn cu suma asta. Daca tatal meu ar fi fost un sarantoc, aceasta suma l-ar fi ajutat sa-si cumpere o paine. Dar isi cupara doar painea pentru o singura zi. Cum ar fi trait cu suta lui inca patru ani, pana la urmatoarea mita? In plus, ce face politia? Unde este omul care asigura ordinea publica? Nu ar fi normal ca fiecare candidat sa fie insotit de cineva de la politia comunitara sau jandarmi? Cum ne este asigurata integritatea corporala si morala? In plus, in campania electorala nu se fac astfel de "pomeni" injositoare. Cine apara litera legii in aceste cazuri? Am auzit ca imparte bani celor ce decalara ca-l voteaza, dar nu m-am asteptat sa o pateasca tatal meu. Cum va fi pedepsit acest om? Excrocii nu au lege? Pentru ei nu e valabil. In plus, vineri, 9 mai, la cantina liceului 3 din Hunedoara, erau programati, dupa cum declara angajatii acestei cantine, 200 de meniuri, pe care Ovidiu Hada urma sa le ofere angajatilor unei firme de perdele, pentru asi asigura cateva voturi de la prostime. Ce mama naibi s-a intamplat, numai el stie, ca a pus oamenii pe drumuri, ca mai apoi sa le spuna ca s-a anulat masa, pentru ca nu-l lasa PDL-ul sa ii ajute. De fapt, domnule Hada, trebuia sa spuneti lumii adevarul: ati vrut sa profitati de faptul ca toata lumea era ocupata cu raliul si sa va faceti treaba. Nasol a fost ca s-a aflat ce puneti la cale, si fiind o actiune ilegala, ati fost oprit la timp. Pacat ca nu v-au prins in desfasurarea actiunii si sa va faca dosar penal. Asa vedea lumea ce fel de ipocrit sunteti. Imi pare rau pentru Mircia Muntean, pe care n-am sa-l mai votez, din cauza acestui nimic pe nume Hada. Putea sa faca o alegere neinspirata, dar cand si-a dat seama ca e si prost si excroc si mincinos, sa nu se asocieze cu un asemenea om si sa ramana asa cum l-a cunoscut lumea. Dar probabil au dreptate ziarele cand spun ca si el e la fel de corupt.

Niciun comentariu: