duminică, 27 aprilie 2008

Sunt nou! Ce pana mea!?

Satul de prea multi sefi, care mai de care mai iscusiti in ale vietii, experti in toate domeniile de activitate si mari maestrii in a umili clasa muncitoare, am gasit varianta optima pentru a ma exprima si de a pune cartile pe masa, fara ca ei sa mai poata spune ca ma dau afara. Am gasit si cativa blogg-eri care imi plac, asa incat vom face articole, nu jucarie!
Daca dati de mine in cautarile voastre, lasati-mi cate un mesaj, sa stiu c-ati trecut pe aici. Va salut pe toti cu basca!
Ochiu' si Timpanu'

4 comentarii:

Anonim spunea...

esti nou, ce pana ta?

Dianora Ungureanu-Maier spunea...

Am dat pe aici, si mi-a placut! :)

Anonim spunea...

Sunt aici, te urmaresc...CePanaMea!!

Dianora Ungureanu-Maier spunea...

sunt din Vulcan, Valea Jiului.. doar ca de cativa ani m-am mutat in Bucuresti din cauza inchiderii minelor.